مشاهده خبر

1397/2/22

آمار بازدیدکنندگان:121

پاسخگویی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به شهروندان از طریق ارتباط مستقیم با سامانه نظارت همگانی 1888

پاسخگویی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به شهروندان از طریق ارتباط مستقیم با سامانه نظارت همگانی 1888


معاون خدمات شهری شهرداری تهران در سومين جلسه ارتباط مستقیم سال 97 سامانه نظارت همگانی 1888 پاسخگوی درخواست های شهروندان در ارتباط با موضوعات مختلف این حوزه بود و در مجموع به درخواست 149 شهروند رسيدگي نمود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در جلسه ارتباط مستقيم سامانه 1888 که با حضور معاون خدمات شهري شهرداري تهران و مديران عامل سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه این معاونت برگزار شد، در مجموع 5 شهروند به صورت حضوري و 144 شهروند به صورت تلفني موضوعات خود را مطرح و دستورات لازم براي رفع مشکلات خود را دريافت نمودند که از اين ميان، موضوع سد معبر دستفروشان و وانتي هاي دوره گرد و همچنين سد معبر اصناف با 44 مورد بيشترين آمار درخواست هاي شهروندي را به خود اختصاص داد.
گفتني است بعد از موضوع سد معبر موضوعات مربوط به امور ساماندهي شامل: مزاحمت واحد صنفي و آلودگي صوتي ساختمان سازي با 36 مورد نيز در اولويت بعدي درخواست هاي شهروندان در اين جلسه ارتباط مستقيم گزارش شد.
همچنین در اين جلسه علاوه بر مهندس يزداني معاون خدمات شهري شهرداري تهران ساير مديران ارشد اين حوزه نيز براي رسيدگي و پاسخدهي به درخواست هاي شهروندان حضور داشتند.














print
rating
  نظرات